Passa al contingut principal

FIRMA YA PROU CAMIONS a la N-II !!! HOLA A TOTS La nostre Ex Gerent de la APCC Laia Alzueta i els veïns de Bàscara,Pontós, Orriols,Calabuig,Palau de Santa Eulalia .... ja portem quasi 50 dies tallant la carretera matí i Tarda.



PROU CAMIONS a la N-II !!!

Petitioning Plataforma Prou Camions N-II PROU CAMIONS a la N-II !!!

HOLA A TOTS  La nostre Ex Gerent de la APCC Laia Alzueta  i els veïns de Bàscara,Pontós, Orriols,Calabuig,Palau de Santa Eulalia .... ja portem quasi 50 dies tallant la carretera matí i Tarda.

El nostre objectiu és que els camions no passin per la NII sinó que utilitzin la A-P7 
que té un tram paral.lel i va quasi buida , cada mitja hora poden arribar a passar 200 camions pel mig del poble i no us podeu imaginar con de perillós es circular i creuar la NII cada dia.
 Entre altres accions hem commençât una campanya de recollidas de signatures 

    1. Link de Change.org   http://www.change.org/es/peticiones/prou-camions-a-la-n-ii




     
  1.  

La Plataforma Prou Camions N-II ha iniciat una campanya imparable a les comarques gironines per tal d’aconseguir suprimir el trànsit continu de camions per la carretera N-II i obtenir millores d’infraestructures en els punts més perillosos d’aquesta via, com a primer pas necessari per a la reducció de la sinistralitat i per a la millora de la qualitat de vida dels ciutadans i ciutadanes afectats pel pas d’aquesta via.
Fem una crida a tota la ciutadania i a les diverses entitats, organitzacions i municipis afectats perquè s’adhereixin a aquest manifest, firmant la present petició, i se sumin a la campanya de denúncia i mobilitzacions.


MANIFEST PER A LA PROHIBICIÓ DEL PAS DE CAMIONS PER LA N-II
1. La carretera N-II, batejada com “el corredor de la mort”, té una sinistralitat elevadíssima i evitable. Un estudi recent del RACC calcula que presenta una taxa d’una víctima lleu, greu o mortal diària només en el pas per les comarques de Girona. El risc de patir un accident greu en els trams no desdoblats de la N-II és 5 vegades superior que a l’autopista.
2. En el 75% dels accidents a la N-II hi ha implicat un camió, fet que incrementa la gravetat d’aquests accidents i ocasiona que, en molts casos, siguin mortals.
3. La carretera N-II no suporta la quantitat de trànsit diari a què està sotmesa i és un dels punts més transitats del país. Actualment hi circulen uns 30.000 vehicles diaris, quantitat que augmenta a mesura que s’agreuja la crisi econòmica.
4. El pas de camions per la N-II representa el 30% de tots els vehicles, el doble dels que circulen per l’autopista AP-7.
5. A la major part de països d’Europa els camions estan obligats a circular per l’ autopista.
6. L’autopista AP-7 està infrautilitzada, i pot absorbir sense problemes l’excés de vehicles de la N-II.
7. El conveni firmat entre Foment i Abertis pel tercer carril de l’AP-7 sembla fer inviable el desdoblament de la N-II fins a la finalització de la concessió, el 2021. Per conveni, Abertis rep una indemnització desorbitada per part de l’erari públic, que pot arribar a 3.000.000.000 d’euros, si no s’assoleix un mínim de vehicles a l’AP-7. Amb el desdoblament de la N-II, disminuiria encara més el trànsit de vehicles per l’autopista i incrementaria el cost d’aquesta indemnització. Fent passar els camions per l’AP-7 s’augmentaria la xifra de trànsit i disminuirien, així, les milionàries penalitzacions.
8. L’estat precari en què es troba actualmentla N-II, i que segons el nostre criteri és conseqüència de la ineficaç gestió i la manca d’inversió del Govern espanyol en la N-II, amb obres inacabades a diferents punts del traçat, augmenta la perillositat de la via i és un fre per a la competitivitat del territori i el desenvolupament econòmic i social de les comarques gironines.
9. L’excés de trànsit de la N-II afecta molt negativament la qualitat de vida de les persones que viuen en pobles per on travessa o passa aquesta via.

Per aquestes raons, exigim
PRIMER. Que de manera immediata es prohibeixi el trànsit continu de camions per la N-II i que aquest sigui absorbit per l’autopista AP-7.
SEGON. Que es faci la inversió necessària per a eliminar els punts negres de més sinistralitat de la carretera N-II.
Amb aquestes mesures es resoldrà parcialment el problema de la congestió de la N-II i es millorarà l’índex de perillositat, fet que repercutirà positivament en la disminució dels accidents i en reduirà el cost social i econòmic.

Bàscara, 6 de març de 2013
PLATAFORMA PROU CAMIONS N-II

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Traces al Mercat de les Flors

Ahir al Mercat s´hi respirava un aire diferent, abans de començar ja s´hi notava alegria, la gent hi anava per a veure circ. Traces es una proposta de la Cia Les sept doights de la main, ( per explicar-ho millor, els de Les sept doights de la main van agafar cinc joves recent sortits de l´escola de Montreal per a muntar un espectacle). Una proposta molt coreografiada amb petits esquitxos de text, que revelen una mica la personalitat de cada un i deixen florir les seves virtuts en un ritme i una energia molt potents. Amb 25 anys mes o menys semblen criatures jugant amunt hi avall, amb tot el que troben, una cosa després de l`altra oferint a vegades petites estones una mica lentes, al costat d´unes del tot trepidants. La majoria d´ells, provenen d´una escola de circ de Sant Francisco on hi ha un professor originari de Xina. I els moments d´acrobàcia, son els que realment sobresurten i et queden al cap: Mortal amb pirueta d´un dels germans Cruz, en torre a sobre del altre ( clau d´un m

Mirando a YUkali al CAixa Forum

Aquest dissabte a les 21 hores Mirando A Yukali a l'Auditori del Caixaforum. es veu que han retallat un munt tota la programació cultural, la cultura és una de les principals formes que es veuen amenaçades per la crisis econòmica, quan nosaltres no hem pogut fer cap tipus d'especulació i intentem viure al marge de tot capitalisme liberal brusc i assassí. però bé que necessitem treballar!! els bancs per tal de blanquejar diners inverteixen amb art però ara que no en tenen ni dels bancs podrem viure.... és tot un rollo!!! ens pensàvem que tot baixaria i que per fi la crisis posaria un altre cop el món , la gasolina els habitatges més assequibles, però qui acaba pagant els errors dels avariciosos son els més febles i no sé si ells hi paguen gaire!! bé jo no hi entenc però m'han demanat que s'ha de omplir la sala si no segurament ja no es faran més coses de aquestes de circ al caixa forum, com si ara nosaltres haguéssim de fer la promoció! doncs aquí estic, convidant-vos a

7º ENCUENTRO DE MALABARISTAS MALABARIA VII "Malabaria" Herrera de Pga. 7-9 Octubre

VII "Malabaria" Herrera de Pga. 7-9 Octubre Notapor aitortxuherrera » Dom Sep 04, 2011 11:36 am 7º ENCUENTRO DE MALABARISTAS MALABARIA 7, 8 y 9 octubre 2011 Herrera de Pisuerga (PALENCIA) VIERNES 7 19:00. Recepción de participantes e inscripciones. Lugar. Centro Juvenil. CONTACTO: encuentromalabaria@hotmail.com JAIME - 661921226 disponible a partir de las 22:00 Precio del encuentro es de 13€ en la preinscripción (antes del día 7 de octubre) y de 15 € en el encuentro. Incluye: camiseta, chapa, identificaciones, desayuno sabado y domingo, comida del sábado y domingo, alojamiento, talleres, acceso a las instalaciones y alguna sorpresa. POR RAZONES DE SEGURIDAD E HIGIENE NO SE ADMITEN ANIMALES EN TODAS LAS INSTALACIONES DEL ENCUENTRO Ingresar la preinscripción en Caixa – 2100 6080 54 0200015462 En concepto. Malabaria 2011, NOMBRE APELLIDOS y traed el recibo del pago al encuentro. OS ESPERAMOS ¡HASTA LA VISTA MALABARISTAS! ATENCION: puedes colaborar con el Malabaria comprando pape