12.10.2013

Perquè tot desapareix en la nostra menoría i no pasa res.

Hola a tots des de fa ja mes de 5 anys estic publicant en aquest blog que no és obra meva però com a impulsor del circ al nostre país sempre he intentat que es reflecteixi tot el que es realitza de circ a casa nostra.


No hi ha anuncis , no hi ha publicitat , no es compra no es ven res és un treball altruista com Ganyet que va fer  aquet  blog , algunes vegades ho he posat en l'aire que estic cansat però no de publicar si no de l'escàs intercanvi de comentaris , de publicacions dels  creadors , artistes , col·lectius circenses.

 I en els temps que corre tot desapareix i no pasa res
em pregunto si val la pena  , j´ altres mitjans comercials o no que possiblement substituirian aquet blog.

Perquè em pregunto o pregunto , perquè s'apropa final  d'any i sempre un es proposa coses i una podria ser deixar després de tants anys , dias , hores i minuts deixar de publicar.