Salta al contingut principal

Cie rasposo

M´agrada estar en una carpa petita, on tothom és a prop. M´agrada notar el més mínim moviment de les cares dels artistes. M´agrada que la música en directe em porti lluny.

Ahir vaig poder al·lucinar amb els Rasposo.

L´acrobàcia és la millor cirurgia estètica, converteix a la gent en bellesa pura. Aquest espectacle és tant bo que no cal explicar-lo. Ja va venir l´any passat a Reus, i una mica d´incògnita a Viladecans.

Per què no es programa a Barcelona??? Ah, clar! perquè no hi ha programadors...

Comentaris

URI ha dit…
Boníssim! Em va agradar especialment el número de cable amb un acompanyament musical molt emotiu. També va estar molt bé el començament amb el número de la corda (tipus gronxador) i la sopa vegetal de la mitja part.
jordicaputxí ha dit…
pau i bé!
Amb aquestes explicacions féu venir ganes d'anar-lo a veure. No cal dir que vau anar junts, oi?

jordi