Salta al contingut principal

CIRC A FORMENTERA


Hola família soç el Karoli i després de molts anys d'intentar-lo demà passat
actuare a formentera ,no és que vulgui donar-vos enveja , però
és com si m'hagués tocat la loteria i ho vull compartir
salut

Comentaris

Joan Ramon ha dit…
Dons molta merda!!
Passat-ho be.