Hola, Ens agrada el circ i volem parlar-ne.
Si vols ser autor/a escriu a ganyet@yahoo.com
Cercar en aquest blog
CIRC A FORMENTERA
Escrita per
Anònim
Hola família soç el Karoli i després de molts anys d'intentar-lo demà passat actuare a formentera ,no és que vulgui donar-vos enveja , però és com si m'hagués tocat la loteria i ho vull compartir salut
Comentaris
Passat-ho be.