VII "Malabaria" Herrera de Pga. 7-9 Octubre Notapor aitortxuherrera » Dom Sep 04, 2011 11:36 am 7º ENCUENTRO DE MALABARISTAS MALABARIA 7, 8 y 9 octubre 2011 Herrera de Pisuerga (PALENCIA) VIERNES 7 19:00. Recepción de participantes e inscripciones. Lugar. Centro Juvenil. CONTACTO: encuentromalabaria@hotmail.com JAIME - 661921226 disponible a partir de las 22:00 Precio del encuentro es de 13€ en la preinscripción (antes del día 7 de octubre) y de 15 € en el encuentro. Incluye: camiseta, chapa, identificaciones, desayuno sabado y domingo, comida del sábado y domingo, alojamiento, talleres, acceso a las instalaciones y alguna sorpresa. POR RAZONES DE SEGURIDAD E HIGIENE NO SE ADMITEN ANIMALES EN TODAS LAS INSTALACIONES DEL ENCUENTRO Ingresar la preinscripción en Caixa – 2100 6080 54 0200015462 En concepto. Malabaria 2011, NOMBRE APELLIDOS y traed el recibo del pago al encuentro. OS ESPERAMOS ¡HASTA LA VISTA MALABARISTAS! ATENCION: puedes colaborar con el Malabaria comprando pape...
Hola, Ens agrada el circ i volem parlar-ne. Si vols ser autor/a escriu a ganyet@yahoo.com
Comentaris
Tal i com diu el Jordi Jané, la dramatúrgia és plana i el fet que sigui un poema visual no justifica l'avorriment que envaeix l'espectador.
El teatre és pantomima i, per tant, ja es suposa poca profunditat psicològica, però aleshores es demana riquesa en el gest. A més, els continus moviments del marc gegantís no estan ben integrats amb la història, ni tenen coreografia, ni Res de Res. Potser una il·luminació més variada que deixes fosca la part de l'escenari on el què passa és pura tramoia ajudaria.
Tot això valorant l'obra en termes universals, perquè si la tractéssim com una obra de circ i esperéssim veure tècnica... Res de Res. Cada tècnica es fa servir durant poc temps, sense donar-li importància i sense moviments remarcables o espectaculars (desaprofitant inclús les capacitats tècniques d'alguns dels actors). Però és que si prescindim que sigui circ, les tècniques de circ contribueixen poc a la història i plàsticament donen una sensació de lentitud i estancament.
Crec que l'obra s'allunya massa de l'espectador, no li dona elements amb què aferrar-se. Les oportunitats que fan pensar un punt d'inflexió en l'obra passen de llarg i tot es fa lànguid. No es pot esperar que l'espectador ompli els buits que deixa tota obra si no se li donen elements en què aferrar-se.
En fi, de fet, s'ha estrenat fa poc, té poc rodatge i sembla que li estan fent canvis, però donat el pressupost de què disposaven, sembla mentida.