El circ esta de moda, arriba l'Estiu, els Circs es començan a moure
Les carpes dels circs prenen les ciutats i la vida dels artistes circenses
pren protagonisme fins i tot en el Teatre ,sense necessitat de carpa ,
sense la tècnica ,ni l'espectacle en viu.
Reflectir la part interior dels artistes circenses la que no es veu en pista
interessa ,un guió que els artistes ens sabem a la perfecció.
Karoli
Dijous que ve arribarà al Teatre Romea 'The Hamlet's Circus', un espectacle escrit i dirigit per Toni Martín, produït pel CAER i amb un repartiment de luxe
La paraula encara té sentit
The Hamlet's Circus proposa una reflexió sobre la societat actual a partir dels personatges de l'obra de Shakespeare i els sentiments de cadascú a l'original, però en un guió absolutament nou. L'acció se situa en un circ imaginari que permet jugar amb dos elements d'aquest llenguatge escènic: les feres i els artistes. "Són al·legories del nostre món. Les feres són els dèbils, serveixen per omplir el circ de públic i satisfer-lo. Són aquells que a causa de la seva educació o la seva herència actuen sense rebel·lar-se contra el món", explica el director i autor. I continua: "Els artistes, en canvi, lluiten per cercar la reflexió, per remoure consciències. Són el circ de les persones, per a les quals és més important el risc".
Les carpes dels circs prenen les ciutats i la vida dels artistes circenses
pren protagonisme fins i tot en el Teatre ,sense necessitat de carpa ,
sense la tècnica ,ni l'espectacle en viu.
Reflectir la part interior dels artistes circenses la que no es veu en pista
interessa ,un guió que els artistes ens sabem a la perfecció.
Karoli
Dijous que ve arribarà al Teatre Romea 'The Hamlet's Circus', un espectacle escrit i dirigit per Toni Martín, produït pel CAER i amb un repartiment de luxe
La paraula encara té sentit
The Hamlet's Circus proposa una reflexió sobre la societat actual a partir dels personatges de l'obra de Shakespeare i els sentiments de cadascú a l'original, però en un guió absolutament nou. L'acció se situa en un circ imaginari que permet jugar amb dos elements d'aquest llenguatge escènic: les feres i els artistes. "Són al·legories del nostre món. Les feres són els dèbils, serveixen per omplir el circ de públic i satisfer-lo. Són aquells que a causa de la seva educació o la seva herència actuen sense rebel·lar-se contra el món", explica el director i autor. I continua: "Els artistes, en canvi, lluiten per cercar la reflexió, per remoure consciències. Són el circ de les persones, per a les quals és més important el risc".
Comentaris