Passa al contingut principal

Chouf Ouchouf

Perfectament assegut i centrat, vaig poder gaudir el diumenge de l´últim espectacle dirigit per Zimmerman & Pierrot, i interpretat pel col·lectiu acrobàtic de Tànger que ja vam poder veure fa dos anys amb Taoub.

Un espectacle molt visual que juga molt amb el fons de la escena, uns prismes immensos que fan aparèixer i desaparèixer els acròbates. També apareixen imatges molt suggeridores: Un mercat, una massa humana que salta un mur, un home que fa equilibris a sobre d´una noia amb niqab que canta ( la imatge es forta per que el niqab no li deixa sortir la veu i ella es va doblegant cada cop mes al pes de l´home)

Acrobàticament hi han mes piràmides que a Taoub, i la sorpresa mes agradable es un equilibrista que fent la vertical es deformava amb el soroll d´una ampolla de plàstic deformant-se i després tornava a la vertical, també ens va oferir algunes planxa vertical. Per a mi l´acrobàcia parla per si sola i l´estil arab es molt agradable de veure.

El resum del Grec en circ es molt bo, suposo que el mínim de l´any que be seran també tres espectacles de fora al que espero que si sumi una producció pròpia.
i sense voler ser massa perfeccionista m´agradaria que cada espectacle tingués una pàgina pròpia al programa.

Crec que per a rebre el suport del club super3 varen posar que eren espectacles familiars. En el programa del grec posa en dos quadrats: Espectacles recomanats per a adults a partir de 8 anys ( li has de preguntar al teu fill de nou anys si es adult o no?)
també posa: Espectacle familiar.

Estic fent una investigació, el diumenge no vaig saber trobar Chouf Ouchouf a la cartellera del diari Avui ( es possible? i en els altres diaris?)

Comentaris

URI ha dit…
El que sí hi ha a l'Avui (i crec que enlloc més, a part d'aquest bloc) és un crítica dels 3 espectacles de circ d'aquest GREC.

Estic bastant d'acord amb tu sobre l'espectacle. Crec que realment són molt bons aprofitant l'escenografia. No molesta gens i és un element fonamental en tots els seus espectacle. Cosa rara al Teatre Grec on solen fer grans coses escenogràfiques que no serveixen de res (m'estalvio de posar exemples, ja que quasi tot el que s'hi fa és un exemple del què dic).

Sí que volia remarcar que tots els seus espectacles usen d'una manera essencial la reiteració. Per una banda, hi ha la relació directe amb els loops que omplen la seva música, però també la progressió o sigui una evolució circular, però que va canviant. Això produeix a vegades una sensació feixuga a l'espectador. En aquest sentit, torbo que són poc comercials i prioritzen algunes sensacions que volen transmetre i que el públic accepta, però crec que majoritàriament el públic retallaria coses.

Em semblar magnífica la integració dels acròbates africans en un estil de posada en escena que s'allunya tan de l'estil que feien a Taoub.

Entrades populars d'aquest blog

Traces al Mercat de les Flors

Ahir al Mercat s´hi respirava un aire diferent, abans de començar ja s´hi notava alegria, la gent hi anava per a veure circ. Traces es una proposta de la Cia Les sept doights de la main, ( per explicar-ho millor, els de Les sept doights de la main van agafar cinc joves recent sortits de l´escola de Montreal per a muntar un espectacle). Una proposta molt coreografiada amb petits esquitxos de text, que revelen una mica la personalitat de cada un i deixen florir les seves virtuts en un ritme i una energia molt potents. Amb 25 anys mes o menys semblen criatures jugant amunt hi avall, amb tot el que troben, una cosa després de l`altra oferint a vegades petites estones una mica lentes, al costat d´unes del tot trepidants. La majoria d´ells, provenen d´una escola de circ de Sant Francisco on hi ha un professor originari de Xina. I els moments d´acrobàcia, son els que realment sobresurten i et queden al cap: Mortal amb pirueta d´un dels germans Cruz, en torre a sobre del altre ( clau d´un m

Mirando a YUkali al CAixa Forum

Aquest dissabte a les 21 hores Mirando A Yukali a l'Auditori del Caixaforum. es veu que han retallat un munt tota la programació cultural, la cultura és una de les principals formes que es veuen amenaçades per la crisis econòmica, quan nosaltres no hem pogut fer cap tipus d'especulació i intentem viure al marge de tot capitalisme liberal brusc i assassí. però bé que necessitem treballar!! els bancs per tal de blanquejar diners inverteixen amb art però ara que no en tenen ni dels bancs podrem viure.... és tot un rollo!!! ens pensàvem que tot baixaria i que per fi la crisis posaria un altre cop el món , la gasolina els habitatges més assequibles, però qui acaba pagant els errors dels avariciosos son els més febles i no sé si ells hi paguen gaire!! bé jo no hi entenc però m'han demanat que s'ha de omplir la sala si no segurament ja no es faran més coses de aquestes de circ al caixa forum, com si ara nosaltres haguéssim de fer la promoció! doncs aquí estic, convidant-vos a

SOPAPO WEON , Ricardo Gallardo

                En Ricardo Gallardo ens ha deixat L'artista, formador, director i col·laborador de nombroses iniciatives de circva morir dissabte a la nit en un accident El nostre amic Ricardo Gallardo va morir la nit de dissabte en un accident de moto. Ricardo, format a a la Universitat ARCIS de Santiago de Xile, i més tard a Bèlgica, Paris i Cuba, va formar amb Irina Zadek el duo Lavados amb el qual va participar a nombrosos festivals i cabarets a Holanda, Suïssa i Alemanya. A Barcelona, va crear amb Andrés Melero la companyia Deados, de la qual destaca la producció Kampingplatz, amb la qual han girat per nombrosos països. Ricardo Gallardo, soci de l’APCC, era profesor de l’escola, de circ Rogelio Rivel, membre de la comissió artística de l’Ateneu Popular 9 Barris i col•laborador de La Central del Circ en diversos projectes, com els actuals Circoneta o Disparate!. Gallardo també va ser director de muntatges com el 15è Circ d'Hivern, l'espectacle Circumstàncie