He anat a veure Juan Tamariz, i m´ha agradat molt. Entre altres coses ha fet el número del mentalista, com fa una setmana els Tangorditos. És tant bonic veure com la gent pot viure de la mateixa cosa amb més de cent anys de diferència! Quants pallassos han dit allò de:
pallasso-quina mà aixeca aquella persona?-
mèdium -la dreta-,
pallasso- concentrat!-,
mèdium - l´esquerra-.
L´espectacle de Tamariz està ple d´acudits amb molt d´ingeni, començava així. Com deia ahir a la conferència el mag no només ha de dominar la màgia, si no també el teatre, la psicologia, els moviments de cos.
Diu que és una de les arts més complertes ja que s´han de dominar moltes coses. Això és molt similar al que deia Charlie Rivel, dels pallassos que han de dominar la música, l´acrobàcia i tantes coses més.
Per acabar, ahir parlava del simbolisme dels trucs de màgia: la corda simbolitza la vida, i tallar-la i reconstruir-la és la resurrecció. Comenta que el públic dóna per resolt, quan la corda es reconstrueix. Un truc on s´uneix una corda i es torna a separar, el public no l´accepta ja que acaba amb la mort.
L´acrobàcia és també el símbol de la superació, la representació de la mort és present en molts casos en un espectacle de circ.
Espero que em perdoneu per parlar de màgia en un blog de circ, Tamariz parlava dels Fakirs, Les ombres xineses, Els memoritzadors, Les calculadores humanes com a germans de la màgia.
Es curiós algú amb el cervell desenvolupat com un calculadora humana el relaciona amb la màgia, en canvi algú amb el cos desenvolupat com un forçut es sol relacionar més amb el circ. Tenint en compte que les ombres xineses es poden relacionar amb els titelles potser tenim aquí unes quantes arts cosines germanes. Per tant, si entre alguns de vosaltres hi ha poligàmics amants de diverses arts a la vegada, no dubteu a aconsellar-nos espectacles. Entre cosins germans ens hem de cuidar!
pallasso-quina mà aixeca aquella persona?-
mèdium -la dreta-,
pallasso- concentrat!-,
mèdium - l´esquerra-.
L´espectacle de Tamariz està ple d´acudits amb molt d´ingeni, començava així. Com deia ahir a la conferència el mag no només ha de dominar la màgia, si no també el teatre, la psicologia, els moviments de cos.
Diu que és una de les arts més complertes ja que s´han de dominar moltes coses. Això és molt similar al que deia Charlie Rivel, dels pallassos que han de dominar la música, l´acrobàcia i tantes coses més.
Per acabar, ahir parlava del simbolisme dels trucs de màgia: la corda simbolitza la vida, i tallar-la i reconstruir-la és la resurrecció. Comenta que el públic dóna per resolt, quan la corda es reconstrueix. Un truc on s´uneix una corda i es torna a separar, el public no l´accepta ja que acaba amb la mort.
L´acrobàcia és també el símbol de la superació, la representació de la mort és present en molts casos en un espectacle de circ.
Espero que em perdoneu per parlar de màgia en un blog de circ, Tamariz parlava dels Fakirs, Les ombres xineses, Els memoritzadors, Les calculadores humanes com a germans de la màgia.
Es curiós algú amb el cervell desenvolupat com un calculadora humana el relaciona amb la màgia, en canvi algú amb el cos desenvolupat com un forçut es sol relacionar més amb el circ. Tenint en compte que les ombres xineses es poden relacionar amb els titelles potser tenim aquí unes quantes arts cosines germanes. Per tant, si entre alguns de vosaltres hi ha poligàmics amants de diverses arts a la vegada, no dubteu a aconsellar-nos espectacles. Entre cosins germans ens hem de cuidar!
Comentaris