La veritat, quan anava cap allí patia una mica perquè és el primer combinat de la història en què hi ha venta anticipada (cosa sobre la qual ja m'he manifestat en contra moltes vegades) i, a més, el dia anterior m'havia quedat a la porta del Teatre Monumental de Mataró sense poder entrar com un gos apallissat, però cap problema, l'Ateneu sempre està ple, però hi cap tothom!
Molt alt nivell en el combinat del cap de setmana passat. En comparació amb els anteriors hi havia menys interacció entre els artistes (quasi-gens), però cada número va ser una joia.
Van començar Adriano i Nana als patins acrobàtics a ritme de swing (ja els havia vist per Nadal a Vilanova i és un número explosiu). Després va venir un número de manipulació de barrets, on el malabarista va saber captar l'atenció del públic amb una manipulació impecable, amb molts pocs gestos i ¡sense música! Tot seguit apareixia Mònica Riba amb un número de trapezi fix molt cabaretero. La va seguir el Malabarista contemporani Guillaume Martinet amb un personatge com de fullet hiperactiu i fent moviments sincopats, àgils i molt ràpids. Fins i tot es va marcar un flash de 8 pilotes, encara que la majoria de trucs van ser de 3 i 5 pilotes amb multiplex i movent molt el cos mentre feia malabars. També hi van haver els equilibris sobre mans de Dancho i la bàscula de Martin i Joe, que tot i que ja els havia vist, és el cop que més m'han agradat.
El director artístic va ser Loco Brusca que va encertar totalment en el ritme que va imposar a l'espectacle i va estar genial en el seu número del goril·la.
Molt alt nivell en el combinat del cap de setmana passat. En comparació amb els anteriors hi havia menys interacció entre els artistes (quasi-gens), però cada número va ser una joia.
Van començar Adriano i Nana als patins acrobàtics a ritme de swing (ja els havia vist per Nadal a Vilanova i és un número explosiu). Després va venir un número de manipulació de barrets, on el malabarista va saber captar l'atenció del públic amb una manipulació impecable, amb molts pocs gestos i ¡sense música! Tot seguit apareixia Mònica Riba amb un número de trapezi fix molt cabaretero. La va seguir el Malabarista contemporani Guillaume Martinet amb un personatge com de fullet hiperactiu i fent moviments sincopats, àgils i molt ràpids. Fins i tot es va marcar un flash de 8 pilotes, encara que la majoria de trucs van ser de 3 i 5 pilotes amb multiplex i movent molt el cos mentre feia malabars. També hi van haver els equilibris sobre mans de Dancho i la bàscula de Martin i Joe, que tot i que ja els havia vist, és el cop que més m'han agradat.
El director artístic va ser Loco Brusca que va encertar totalment en el ritme que va imposar a l'espectacle i va estar genial en el seu número del goril·la.
Comentaris