Salta al contingut principal

A mi m'agraden els malabars 24

Són dos malabaristes suecs, Viktor Gyllenberg i Peter Aberg, que converteixen els seus espectacle en homenatges a la millor banda de pop que hi ha hagut a Suècia: Roxette. De fet, durant l'espectacle fan servir les cançons de l'àlbum Look Sharp! i al final recullen firmes perquè Roxette tornin a tocar. A banda d'això, tenen un nivell molt alt tot i que un d'ells encara està estudiant a l'escola de circ d'Stockholm: Circus Cirkör. Si cliqueu aquí veureu un vídeo promocional del seu final de curs.

Comentaris

Anònim ha dit…
lo ultimo no es un video de su final de curso.es un video promocional de un espectaculo que hicieron en segundo curso.