Salta al contingut principal

A mi m'agraden els malabars 26

Recuperant els dimecres com a dia de vídeos de malabars i recordant que tothom hi pot posar el seu vídeo preferit per compartir. I perquè no dir-ho, qui vulgui pot començar una nova secció, encara que sigui tan efímera com la d'acròbates antics.

I me n'adono que és un escàndol que encara no hagi posat cap vídeo d'en Greg Kennedy, aquest malabarista revolucionari que investiga nous suports amb els que fer malabars. Podria posar molts vídeos i cada un seria sorprenent, perquè no para d'inventar noves coses. Si en voleu veure una mostra AQUÍ hi té penjats un munt de vídeos on fa malabars amb pilotes de rebot en una semi-esfera o un quadrat giratori o amb un artefacte que recorda una fitxa del Trivial o amb vols d'amanida o en una circumferència o ...

En canvi posaré un clàssic entre els clàssics: malabars en un con. I no posaré la versió original sinó una que ha fet una afeccionat amb la famosa cançó dels Gnarls Barkley (a.k.a Danger Mouse and Cee-Lo Green).

La mala noticia és que probablement no vingui mai a actuar al nostre país, tampoc.

Comentaris

jordicaputxí ha dit…
Impressionant! Sense paraules!
Què seria del circ sense els malabaristes...! bé, i els pallassos...! bé, i els acròbates...! i..., i..., i....

jordicaputxí
antonio pa i circ ha dit…
Coneixia el video, i realment és imperessionat.

Fixem-nos que està fent malabars en un altre món: les boles no descriuen moviments parabolics en llançar-les si no moviments el·liptics (gairebé). Com els planetes al voltant del Sol.

També m'agrada molt el video "rombes" on fa una nova vesió de la manipulació amb capses.

Crec que ha obert un gran nombre de camins per investigar en els malabars.