Salta al contingut principal

El Circ de la decennal 2011

A Valls, cada 10 anys celebren de manera especial la festivitat de la Candelera i n'hi diuen les Festes Decennals. L'any 2011 serà un d'aquests anys i hi faran moltes coses de circ interessants, que us resumeixo a continuació:

-Divendres 28 de gener, Plaça del Pati, 19h: Volará Project

-Dissabte 29 i diumenge 30 de gener, Carretera del Pla 18h : El Circ Cric

-Dimarts 1 de febrer, Centre de Cultura Municipal, 22h: LiCEDEi

-Dimecres 2 i dijous 3 de febrer, Centre Cultural Municipal, 22.30h: El Tricicle

-Divendres 4 (21h) i dissabte 5 (20h) de febrer, Teatre Principal, Pepa Plana i Mani & Nan
Estrena d'Èxode

-Dissabte 5 de febrer, 22.30h Centre Cultural Municipal: Teatre negre de Praga

-Divendres 4, dissabte 5 i diumenge 6 de febrer: Decennals de Circ, un combinat amb:
Passabarret Joglars, Capitan Maravillas i Wilbur, Claret Clown i Oriolo.

Comentaris